- La Simfònica
- Discos
- Plataformes digitals
- Concerts
- Publicacions
-
FOTOS I VÍDEOS
-
Galeria d'imatges
- Mare Mundi - Auditori de Girona
- Concert solidari · Christmas for a new life
- Festival Vallviva 2024
- Concerts The Spirit of Christmas
- 125 Aniversari Col·legi de Farmacèutics de Barcelona al Palau de la Música
- Enregistrament The Spirit of Christmas
- Festival Vallviva 2023
- Concerts de presentació "Himnes del cor"
- Roda de premsa a l'Auditori de Girona
- Presentació del nou projecte
- Enregistrament del nou projecte
- Emociona't al Palau de la Música
- La SCCC torna als Festivals de Calonge
- Tossudament Llach al Palau de la Música Catalana
- Emociona't amb la SCCC · 25 Anys de Música Global
- Gala Premis Enderrock 2021
- La SCCC actua actua a la gala Premis Enderrock 2020
- Clàssics Enderrock 30 de novembre
- Clàssics Enderrock 29 de novembre
- Cançó d'amor i de guerra a Manresa
- Més resultats
-
Galeries anteriors
- Llegendes del Pop & Rock 28/11/14
- Concert de Nadal a l'Atrium de Viladecans
- Llegendes del Musical 29/11/13
- Enregistrament CD 2013
- Auditori de Terrassa 19/04/13
- Llegendes del Cinema 30/11/12
- Enregistrament CD 2012
- Signatura del nou acord de la SCCC
- Amb Catalunya al Cor 26/11/10
- Inoblidables en Concert 20/11/09
- Concert al Palau de la Música
- Sardanes per al Món 21/11/08
- Enregistrament primer CD 2008
- Vídeos
-
Galeria d'imatges
- Premsa
- Contacte
- Inici>
- La Simfònica>
- Missatges institucionals>
- Paraules de l'Il·lustríssim Sr. Carles Puigdemont sobre Llegendes del Cinema
Paraules de l'Il·lustríssim Sr. Carles Puigdemont sobre Llegendes del Cinema
Carles Puigdemont, Alcalde de Girona.
Projectes ‘llegendaris’
Quan parlem de Girona, a tots ens vénen al cap les dates més nostrades, com les Fires de Sant Narcís o el Temps de Flors, o els elements més típics, com el xuixo, el barri vell o l’àmplia i excel•lent oferta gastronòmica. Però fa relativament pocs anys que la ciutat destaca també per ser l’epicentre d’un projecte musical d’abast nacional que, sens dubte, ha sabut trobat l’equilibri entre experiència, joventut, classicisme i innovació.
La Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya (SCCC) representa un revulsiu per a la música clàssica i un punt de trobada entre formacions de reconegut prestigi i trajectòria, com La Principal de la Bisbal i l'Orquestra de Cadaqués, i d’altres més novelles, com la Jove Orquestra de les Comarques Gironines. Experiència i aires nous que es complementen en perfecta sintonia en un nou treball del qual, a més, ens en podem sentir orgullosos perquè porta un marcat accent gironí.
Estic convençut que el nou disc serà un èxit absolut, tant pel format que se li ha donat com per les peces populars que han estat arranjades amb un toc molt particular. Projectes com el de la SCCC són els que necessitem en moments com els actuals, noves ‘empreses’ que fomentin la cultura i la música de casa nostra, que busquin teixir complicitats i que projectin una imatge internacional d’excel•lència i de qualitat a Europa i al món.
Animo els gironins i les gironines, i també la resta de ciutadans del país, a gaudir d’un concert que segur que serà emblemàtic i que, a més a més, servirà per ajudar un col•lectiu tan delicat com el que empara la Fundació Síndrome de Down de Girona i Comarques ASTRID-21.
Enhorabona, i molt d’èxit!
Patrocinadors de la Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya:
La Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya
Font de l'Abat, 21 (St. Ponç de la Barca) - 17007 Girona
Tel. 972 214 658