SCCC: The Very Best

24/11/2015

Els millors moments de la Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya a l'Auditori de Girona amb Beth, Albert Guinovart, Pep Poblet, Cris Juanico i Manu Guix

La Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya (SCCC), un innovador projecte musical impulsat per l’empresa  gironina Metalquimia i per la Fundació Metalquimia, presentarà el seu nou treball ‘SCCC: THE VERY BEST’ en un doble concert a la Sala Montsalvatge del’Auditori de Girona els propers dies 27 i 28 de novembre. Es tracta del seu setè CD, que aplega una antologia dels millors momentsde la història de l’orquestra, nascuda el 2008.

Aquest doble disc és una recopilació de les peces més emblemàtiques interpretades al llarg de la seva trajectòria, que van des de la música tradicional catalana fins al més actual Pop&Rock, i compta amb la participació de tots els cantants que han col·laborat amb la SCCC des del 2012: Nina, Beth, Albert Guinovart, Pep Poblet, Cris Juanico i Manu Guix.

La setantena de músics que integren la SCCC, juntament amb els artistes convidats, ompliran un any més l’escenari de la Sala Montsalvatge dos dies consecutius, sota la direcció artística del gironí Francesc Cassú, director de la cobla La Principal de la Bisbal, i la direcció tècnica de Jaume Lleixà, director artístic de la Jove Orquestra de les Comarques Gironines. Les entrades ja estan a la venda a la web de l’Auditori de Girona (www.auditorigirona.org).